2023 metų prognozės. Pardavimų vadovai taps itin svarbia pozicija komandoje, o jų išlaikymas – kritiškai svarbiu visai kompanijai. Praūžęs pandemijos laikotarpis pakeitė ne tik pardavimo specialistų lūkesčius darbo pobūdžiui ir atpratino nuo aktyvios naujų klientų paieškos, bet ir šūstelėjo papildomų funkcijų į pardavimų vadovų arsenalą.
Vis dažniau reikalingi vadovai, išmanantys ne tik pardavimų strategiją bei mokantys perteikti pardavimo amatą kitiems, bet ir gebantys savo pavaldinius suprasti, atjausti, pakoučinti, sumotyvuoti ir užtikrinti jų rezultatyvumą. Ir vien teisingo motyvacinės sistemos sudėliojimo visai tai puokštei papildomų funkcijų neužteks.
Norint išlaikyti ne tik pardavimo vadybininkų produktyvumą, bet ir juos pačius, vis labiau reikės mokėti prie jų prieiti “žmogiškai”. Iš pažiūros, nieko čia sudėtingo, bet kai to kelio reikia ieškoti diena iš dienos ir rezultatas nėra toks akivaizdus, kaip “uždarius” sandorį su klientu – tai jau tampa didesniu iššūkiu ir reikalauja kitokių pardavimo vadovų asmeninių savybių.
Realybė tokia, kad tiesiog teks priprasti ir šį žmonių valdymo raumenį augintis. Kuo labiau stagnuos ekonomika, tuo labiau reikės išlaikyti stiprius pardavimų vadybininkus. „People Link“ partnerė Rūta Ratavičiūtė dalinasi, jog tikrai nereikia viltis, kad greitu metu situacija rinkoje pasitaisys ir pardavimų specialistų pasiūla išaugs: „Kaip niekada svarbus ir kritiškas taps vadovų vaidmuo išlaikant ir motyvuojant komandą. Žmogiškumas bus raktas į sėkmę išlaikant stabilią komandą bei planuojant augimą 2023 metais“.
Įžvalga dalinasi partnerė, verslo vystymo sektoriaus vadovė Rūta Ratavičiūtė