Pardavimai, rinkodara, klientų aptarnavimas ir pirkimai – tai pozicijos, kurių paieškoms taikome tiek tiesioginės paieškos (medžioklės), tiek kandidatų pritraukimo skelbimų sklaida strategijas. Priklausomai nuo keliamų reikalavimų ir rinkos situacijos – pasirenkame geriausią metodą. Daug metų aktyvaus darbo su šių darbuotojų paieška ir atranka leido mums sukurti „šiltų“ kandidatų duomenų bazę, kurią nuolat pildome ir nuo kurios pradedame kiekvieną paiešką.

Paiešką ir vertinimą atlieka specialistai, giliai suprantantys kiekvienos funkcijos specifiką:

  • Pardavimų profesionalų sėkmingam identifikavimui turime sukaupę daug žinių apie svarbiausių sektorių rinkos žaidėjus bei jų pardavimų būdus, o taip pat turime sistemą, kaip išklausti kandidatų apie jų pasiekimus bei užtikrinti, kad jie remtųsi ne (tik) charizma, bet ir faktais. Kadangi tai viena dažniausiai ieškomų pozicijų, turime kandidatų sąrašus, su kuriais ryšius palaikome daug metų iš eilės.
  • Rinkodaros profesionalų sėkmingam įdarbinimui išsigryniname, kokios rinkodaros strategijos bei priemonės gali būti naudingiausios šių specialistų ieškančiai įmonei, priklausomai nuo įmonės veiklos srities, produkto bei tikslų. Pagal tai identifikuojame kandidato stiprybes toje srityje bei surinkame tų stiprybių įrodymus. Su itin specifinių sričių kandidatais (Performance Marketing, CRO, SEO, SEM, PPC ir pan.) turime užmezgę ilgalaikius kontaktus. Šiltas santykis su kandidatais mūsų specialistams padeda sėkmingai įveikti šias atrankas.
  • Pirkimų / tiekimo grandinės specialistų ir vadovų sėkmingam identifikavimui užtikrinti, suprantame visos tiekimo grandinės atskiras dalis bei priemones jų valdymui, priklausomai nuo įmonės veiklos srities, produkto ir tiekimo/pirkimo/eksporto rinkų.
  • Klientų aptarnavimo jaunųjų specialistų paieškos sėkmė priklauso nuo greičio ir proaktyvaus darbo su jais. Tuo tarpu sėkmingam vadovų įdarbinimui reikia gerai suprasti įmonės tikslus bei galimybes augimui.
  • E-komercijos specialistų ir vadovų sėkmė priklauso nuo jų buvusios patirties ir produkto, su kuriuo buvo dirbama, specifikos. Todėl stengiamės suprasti pozicijos tikslus ir pagal tai atrinkti atitinkamą patirtį turinčius kandidatus.

Galime padėti su šių pozicijų paieška ir atranka:

  • Pardavimų, plėtros, verslo vystymo specialistai ir vadovai
  • Rinkodaros, produktų valdymo, skaitmeninės rinkodaros specialistai ir vadovai
  • Pirkimų, tiekimo grandinės, komercijos, kategorijų specialistai ir vadovai
  • Klientų aptarnavimo bei patirties valdymo specialistai ir vadovai
  • E-komercijos specialistai ir vadovai
Klauskite mūsų