Gerovės valdymas organizacijose – inovatyvi ir aktuali tema organizacijose. Vis daugiau reikšmės darbuotojų motyvacijai turinti organizacinė kultūra dabartiniame pasaulyje vis sudėtingiau apibrėžiama be darbuotojo gerovės.
Kadangi gerovės vadovo rolė dar itin retai sutinkama Lietuvoje, savo klientams siūlome gerovės valdymo paslaugų sprendimą. Gerovės valdymas apima darbuotojų gerovės auditą bei gerovės strategijos parengimą.
Gerovės valdymo nauda organizacijai:
- Didėja bendras darbuotojų pasitenkinimas o tuo pačiu ir darbdavio vertės pasiūlymas ateities kandidatams. Dauguma kandidatų atrankose išreiškia norą dirbti kompanijoje, kurioje darbuotojai jaučiasi gerai, darbdavys rodo orientaciją į žmogų
- Didėja darbuotojų lojalumas per įsipareigojimą organizacijoje, prisideda prie darbuotojų kaitos valdymo
- Didėja darbuotojų produktyvumas, todėl kokybiški rezultatai pasiekiami greičiau
- Mažėja darbuotojų pravaikštos ar laikas, skirtas neefektyviam darbui
- Skatinami geresni darbuotojų ir vadovybės santykiai