Darbuotojų gerovė – tai emocinė, socialinė ir fizinė darbuotojų sveikata. Jai įtakos turi įvairūs veiksniai, tokie kaip darbuotojų santykiai su kolegomis, įmonės priimami sprendimai, komunikacija, turimi įrankiai ir kt.
People Link tapome pirmaisias Lietuvoje įsidiegę Gerovės vadovo poziciją ir gerovės valdymo strategiją. Šiai dienai džiaugiamės savo patirtimi galėdami dalintis ne tik konferencijose bet ir padėdami savo klientams tapti darbuotojų lyderiais gerovės valdymo srityje.
Išorinio gerovės vadovo vaidmuo Jūsų organizacijoje – sukurti efektyvią, tvarią ir svarbiausia – Jūsų kompanijai pritaikytą gerovės valdymo strategiją, paremtą balansu tarp tvaraus įmonės rezultatų siekimo ir darbuotojų gerovės.
Organizacijos gerovės diagnostikai naudojame moksliškai pagrįstą Organizacijos gerovės tyrimą, sukurtą mūsų partnerių Tripod.
Gerovės valdymas nėra atsiejamas nuo visos organziacijos edukavimo apie tai, kad gerovė yra tarsi dviejų pusių eismas. Tiek organizacija, tiek kiekvienas darbuotojas prisiima atsakomybę kurti savo ir savo organizacijos gerovę, nes vienas be kito – šie du dalykai neįmanomi. Dėl šios priežasties, darbuotojų edukavimas ir sąmoningumo didinimas yra neatsiejama gerovės valdymo strategijos diegimo dalis.
MŪSU UŽDUOTIS – padėti Jūsų organizacijai rasti balansą tarp darbuotojų ir organizacijos gerovės patyrimo.
Gerovės valdymo nauda